دیگه تنهـــــــــ♥ـــــــــــا نیستمــــ

دیگه تنها نیستمــــــــــ

عاشقانه های من و امیرم

دیگه تنهـــــــــ♥ـــــــــــا نیستمــــ

دیگه تنها نیستم ...

یکی هست که از همه دنیا منو بیشتر دوست داره....

قول داده که هیچ وقت تنهام نذاره.....

تنهایی به قلب من خوش آمدی.....

ولی....

شرمنده که جایی برات نیست....

آخه من هم قول دادم........

دلمو قبل از تو به یکی دیگه دادم...

تا ابد هم تو دلم میمونه..


 



نظرات شما عزیزان:

lovely.girl
ساعت23:06---6 ارديبهشت 1391
سلام جوجو وبت خیلی خوشمله دوست داشتی یه سری هم به من بزن و اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن میسی بای

همیشه عاشق
ساعت17:18---6 ارديبهشت 1391
وبت قشنگه اجیجم
مرسی سرزدی بهم
راستی بی اجازه ی مطلب ازوبت بردم
ببخشید دفعه آخرمه
لینکت کردم
توهم منوبلینک
فدااااااااااااااااااااااات
فعلا


hossein
ساعت23:10---4 ارديبهشت 1391
سلام
وبلاگ باحالی داری
اگه خواستی سری به وبلاگ من بزن
اگه برا وبلاگت طراحیی طبلیغاتی چیزی خواستی بهم بگو
(رایگان)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 23:4  توسط TaRaNe